fredag 27 maj 2011

Tillfällig paus

Som trogna läsare, och andra också för den delen, säkert har märkt har det varit tämligen glest mellan mina bloggposter på sistonde. Det är ett högst oplanerat tillstånd av AFK som har inträffat från min sida.

Orsakerna bottnar både i tid och lust. Tid eftersom jag både bitvis har haft det hektiskt på jobbet och dessutom snart ska bli pappa för första gången (om ungen bara vill komma ut...), och lust eftersom bloggosfären gick in i någon form av kollektiv dvala efter valet i september. Och i takt med att länkarna och läsarna minskade, minskade även lusten att ta sig tid till att skriva, vilket formade en ond cirkel som slutligen renderade bloggens oplanerade stiltje.

Jag har dock i nuläget inga planer på att sluta helt, men jag känner att jag behöver få lusten tillbaks. Vi får sen när det blir; till dess: Ta ta.

Albin

1 kommentar:

  1. Vet hur det känns att tappa lusten, men en gång bloggare alltid bloggare. Lusten kommer nog åter och då sitter jag där och väntar. Ha det bäst och lycka till med den nya familjemedlemmen!

    SvaraRadera