fredag 17 september 2010

Douglas Roos: Därför är jag Centerpartist


Missa inte Douglas Roos brännpunktsartikel om varför han kommer att rösta på Centerpartiet:


"Jag har som intresserad medborgare följt Alliansregeringens arbete de senaste fyra åren och jag kan konstatera att Centerpartiet drivs av en genuin vilja att främja företagsamhet och entreprenörskap. Centerpartiet är det enda företagarpartiet inom Alliansen och i valet till riksdagen. Maud Olofsson har varit den bästa näringsminister som Sverige haft i modern tid. Hon har politiken för att främja fler jobb i nya och växande företag. Jag kommer därför att lägga min röst på Centerpartiet nu på söndag."

Behöver jag skriva att jag håller med? ;)

2 kommentarer:

  1. Såhär beter sig Alliansen...

    http://katidis.wordpress.com/2010/09/15/alliansen-dodar-radjur/

    Mvh

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar Bunny. Mycket konstruktivt, i synneret med anledning av vad detta blogginlägg handlar om. En snabb google-sökning visar dessutom att inte bara jag förärats med denna kommentar.

    Hoppas att du i alla fall fick smaka på rådjurssteken, det är väl det minsta man kan begära ;)

    SvaraRadera